"Burn rubber not your soul"

onsdag 17 mars 2010

På tiden..

Att uppdatera bloggen lite kanske ?
Det har varit några uppriktigt sagt röriga veckor i mitt liv så därför har bloggen blivit liggandes, hoppas att ni har överseende : )
Det finns några personer som verkligen är värda ett stort tack, för att ni finns & ställer upp.
Bilen däremot har inte behövt lida för att jag är strulig, den står nu nämligen i garaget med klara headers & motorn sitter på plats. Nya fina plåtar i bak & en massa annat smått & gott, ska ner med kameran och göra en riktig uppdatering så ni får se vad som har hänt sedan sist. Däremot är det självklart en hel del kvar, som vanligt men än har vi några veckor på oss.
Just nu pysslas det med gasreglage & pedal, allt var lite Åsa-Nisse stuk så nu gör vi om & gör rätt ; ) Ska tillverkas lite catchtankar & batterihållare, sedan ska allt plockas på och så ska det strula och trassla lite innan vi är klara.
Men ett är säkert vi är på G !

9 kommentarer:

  1. Hahah skulle precis svara Flisan på frågan om uppdateringar i din blogg, men du har ju själv svarat genom att uppdatera :)
    Och är du säkert på Åsa-Nisse, trodde det var Bertil du hette ;)

    SvaraRadera
  2. ÄNTLIGEN!! ;-)
    Kul o se att det rör på sig här åxå! vi är redo för bromsning nu o chryslern är åxå på G!!
    Lite bilder på bästen vill vi åxå se sen!!
    jobba inte ihjäl dig, det är ju massa dagar kvar till race, typ hela 59 stycken!!!
    kram

    SvaraRadera
  3. Eh åsa nisse sakerna har inte jag pysslat ihop. haha dom följde med bilden. Yes kommer bilder. FLisa kul att ni är redo :) Snart sommar! :P Kraaam!

    SvaraRadera
  4. Ville du fortfarande ha gardintyget?? jag har inte varit ner till uppsala nämligen, men det går väl att ta en tur neröver om det skulle vara så....?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ville du fortfarnade ha tyget?? jag har ju inte varit neröver, därför har jag inte hört av mig heller. Men det går väl att ordna med en tur neråt isf.
    hör av dig på nå sätt, i min blogg eller gästbok.(o gör en gissning samtidigt ;-))
    kram

    SvaraRadera
  6. va fan e det för fel på min dator.. haha...dubbla igen, det första ville inte så jag skrev ett nytt....vips låg det där ändå!!!!
    mysko

    SvaraRadera
  7. flISA jätte gärna en kompis till mig ska sy dom :) så de vorde toppen! Kram

    SvaraRadera
  8. Skönt att se att det e på G men det har jag vetat ändå..

    Massa kramar till dig..

    SvaraRadera
  9. ok fixar ner dom på nåt sätt!!
    just nu känns det som att jag skiter nog i race o allt sånt i sommar, iaf efter gårdagen.!!!! less less less!!!
    (läs bloggen)
    o förresten Murphy, han bor här nu på heltid!! så passa på o mecka o gör klart allt, när han håller sig här i söderhamn i våra bilar!!!!!!!*suck*

    SvaraRadera