"Burn rubber not your soul"

onsdag 27 januari 2010

Bygge pågår !





Som ni har förståt vid det här laget är jag mitt uppe i en liten bussrenovering, eller liten & liten. Sen vi fick bussen har vi i stort sett varit och fixat lite överallt. Bromsar är renoverade & bussen är besiktad och klar inför sommaren. Nya fina batterier har den fått, och lastutrymmet är renoverat = )

Det ska upp lite hyllor och lister innan lastutrymmet är helt färdigt, men för tillfället pysslar jag med boendedelen.

Har målat allt, slitit ur fyra säten där jag ska in med två byrån. Allt är målat vitt och sängväggarna är klädd med svart högtalar matta, till helgen tänkte jag börja ställa in kyl och annat roligt. Även om man inte tror det så ligger det många timmars jobb bakom allt smått som ska göras. Men jag gillart ; )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar